dzisiaj:
oto ten króliczek który nwm jak się nazywa..
a tu się nażarł jak nie powiem co..
Te posty które opisywałam były fajne ale treść nudna jak nie powiem co!
no jestem wściekła na sama siebie! Bo ciągle zapominam o wiecie czym!!
Muszę napisać sobie o tym na lodówce! Gdzie tylko chcę ale , żeby było na widoku!
Kolejną postać kawaii ogłoszę w sobotę o 16:00.
DZIĘKUJĘ I DOWIDZENIA.

tu jest jak je kanapkę która mu zasmakowała
a tu jest otulony w swój milutki kocyś i poijając gorącym kakałkiem z piankami które sie schowały jak nie powiem co!
a tu jaak miesza swoją kolejną porcję kakała na gorąco z piankami.

no to on tylko bez rumieńców..
o jeju jaki sweet ♥
OdpowiedzUsuń